onsdag 6 juni 2012

medans vi vart i Åmål har lillen lärt sig krypa o klappa händerna:D han har bleve mycket mer krävande, stönig vill säga hehe! ena framtanden e sååå nära på att titta ut men tar väldigt god tid på sig haha! har hunnit träffa kusin Malin, Mimmi med familj, Sara, Jossie o lille Ruth, Monica o lille Enya:) mamma träffa en gammal vän te sig igår på ica när hon gick runt me lillen, hon trodde jonathan va min mammas bebis haha! hon gratulera o fråga hur det va o börja om så sent med barn, först fatta inte mamma för hon svara att det va såå härligt o sen fatta hon o rätta henne att det va min haha! roliga va att hon tyckte jonathan va väldigt lik mig när jag va liten men när jag kom o mötte upp dom på ica så kände hon inte igen mig hihi!:D

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. vad roligt att ha kryper :D han var ju påväg när jag träffade er :)

    SvaraRadera
  2. Va härligt det var att ha er här, ni är så underbara alla 3 :)

    och jag fick vara med när allt hände, lillen klappade händerna, kryper som en torped och stod upp helt själv jättelänge hi hi.

    Spegeln var jätterolig hi hi och kortet på Bella o Jonathan är jättefint.
    Längtar redan efter er <3

    SvaraRadera