lördag 15 oktober 2011

Ut o gå...?

Ja igår under idol gick slemproppen, WOOOHOOO! Nu känner jag att jag e påväg åt rätt håll (kanske lite snabbare än vad jag tänkt? får väl hoppas iaf haha!). Blev så glad igår att jag ringde mamma o hoppa av lycka o sen messa jag Pappas fru o Morgans mamma hehe!
Idag ringde Morgans mamma o gav mig order på att gå ut o gå långprommenader och gå i trappor, så nuy ska vi strax gå ner för våra trappor o åka te falkenberg o vandra o vandra o vandra haha! E lite tidspressad om jag ska hinna få den 15:e som Morgans mamma vill så e det lite brott hehe!
Önskedröm att det ska sätta igång idag haha! Men fyyyyy faaaaan va nervös jag e! Sjukt nervös! Men nu jävlar e det dags, nu e det faan min tur! Jag klarar detta!



1 kommentar:

  1. Ja jag trodde benhårt på att du skulle få när du hade såna täta sammandragningar så länge, men bra han tränar sig och förbereder dig :)

    ja han verkar bestämma själv lilla killen när han ska komma ut, spelar nog ingen roll vad du gör, fast det är viktigt och nyttigt att gå fast man skulle vilja ha en rullstol ha ha, massor av kramar till er 3 <3

    SvaraRadera