onsdag 14 september 2011

Vecka 35!

Japp i måndags gick jag in i vecka 35 o var även på två möten den dagen, först på förlossningen (som gick kanonbra! Riktigt laddad nu! hehe!) sen på föräldragruppen (som oxå gick kanonbra! vi 8 utav 9 par, så var jävligt nervös innan alla kom, men det var första barnet för alla utom ett par o det var alla möjliga åldrar! inte bara 20åringar lixom hihi! lääääängtar te nästa gång!).
Osså fyllde ju såklart min käre kusin Mia år! (men som sagt var jag helt slut efter den dagen, både socialt o min "över"gravida kropp hehe! Det höll i sig igår oxå.). Ska ta mig bort te henne här nån dag o gratta henne iaf! :D
Förra veckan låg jag i migrän, Onsdag, torsdag o fredag.. Vaknade te liv på lördagen, men man e ju rätt så utmattad från migränattacker så blidde allt väldigt lugnt på lördagen oxå.
Fick ju boka om min tid te barnmorskan som var på torsdagen där te imorn, så det längtar jag oxå till! (har ju Väääärldens bästa barnmorska! Åh e så kul att Mia har samma tycker jag hihi!).

Åh se här! Jag sprängs snart känns det som! Han får inte plats så länge te tycker jag hehe!
(åh Morgan verkar inte fatta att det e till och med jobbigt o sitta ner!! Haha! så tror denna föräldragruppen var bra för han oxå så han får se att ALLA symptom jag har, har förmodligen alla de andra oxå hehe! Han gilla oxå gruppen tokmycket! Men han hade en fördel oxå, han har jobbat ihop med en av dom så han kände ju iaf EN! hehe!).

34+1



1 kommentar:

  1. ha ha ha ha haha, du får ta o nypa åt naveln så han inte tar sig ut den vägen he he du spricker ju snart.

    Förstår att du vill att han ska komma ut och han verkar leveransklar he he

    Det är nog den största mage jag sett som det inte är fler än en.
    kram

    SvaraRadera