söndag 4 september 2011

Åmål!

Japp i fredags drog vi te Åmål efter mötet på förlossningen. Så i tisdags lämnades Boris bort o i fredag Herkules, fruktansvärt tomt!!!
I fredags sov vi hos mamma, umgicks med henne o Bella. I lördags åkte jag o Morgan te min kusin Alexandra o sa Hej, där träffade vi oxå hennes gubbe Björn o deras två söner Leo o Noah, Osså träffa jag Faster Kerstin:) Sen efter det åkte vi hem o drog med Bella te Säffle där vi hälsade på hos Victoria o Peter o deras två vovvar Wilda o Bestla. Dom har BF 19 dagar före mig men dom tror ändå jag hinner före haha! Åh sen hem te mamma igen o käkade jätte god köttgryta o sen packa ihop o sen ut te Sotebyn, där vi träffa Pappa, Katta o Emily, Osså kom Monica, Jimmy o lilla Enya!
Va Enya har vuxit! Har ju inte sett dom sen dopet i Maj! Så underbart toksööööt hon e!
(Blev ju helt kär i den första bilden!)




 

1 kommentar:

  1. Tack för senarst :)

    Ja otroligt söt hon är, lik både mor o far.
    Barn får en att må bra och glad he he
    kramar

    SvaraRadera