torsdag 4 augusti 2011

Några dagar senare.

Ja denna veckan har vi hämtat ut babyboxen på apoteket, avmaska Boris, vart hos läkarn på mödravården osså har käre kusin Mia vart på besök, va sååååå längesen o det var riktigt kul att träffa henne:)
Idag kom lille Boris in med en ödla, mycket vidrigt!:P

Mina sammandragningar blir bara fler, längre o jobbigare.. Denna veckan har dom vart hemska! finns ju knappt tid för Lillen att få chansen te o röra sig där inne, så han har jag knappt kännt av dessa dagarna (blir ju så klart nojjig, men jag känner han något mer på natten iaf). Brösten fortsätter läcka, magen växer för fullt (har märkt att den bara e mer o mer i vägen! haha!), känner mig som en stor bastu när jag vankar fram på vägen, fet o svettig haha!

Telia fortsätter masa med en som vanligt o Morgan ASförbannad (som får ut det på mig istället för Telia.. E det rätt? Nä! Så det fick han ju höra sen oxå att det e fel person har tar ut sin ilska på!). Telia e dumma i heeeeela huvudet! Dom krånglar med allt o alla o när man vill ha hjälp så måste man sitta i kö  i eeeevigheter! Morgan satt i kö nästan 2 timmar här om dagen hehe! Hoppas fasen vi får nåt för allt krångel iaf:P

Kolla så fint nosen läker:)

 28+3

4 kommentarer:

  1. Mysig mage. :)
    Telia är skit!! Vi blir ÄNTLIGEN av med vårat nu 26e augusti och det ska bli underbart! ;) Dyrt, krångel och dålig service! Usch, hatar telia! Haha. ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha va roligt det är att läsa din blogg :)
    En ödla var ju inte det trevligaste, men de är ganska söta hi hi.
    Och magen kan jag förstå att den är mer o mer i vägen, tänk sen när Jonathan kommit va njutbart det är att ligga på magen helt underbart, fast då tar brösten ivägen om du inte precis har ammat då ;)

    Och jag håller med Telia är tummen ner, jag kan byta om jag vill, men vet inte till vad än.

    Boris ser ju väldigt fin ut nu, ser ut att må väldigt gott. fint att se din stora mage, nyfiken som satan på Jonathan ju ;) undrar hur mycket han väger ?? he he ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. hehe vi har också bara haft krångel med telia så direkt när vår bindningstid går ut så säger vi upp de :) kul med en ödla i lägenheten väl :P magen kommer nog bli liiiite mer i vägen ju längre tiden går hehe :P

    SvaraRadera
  4. Hehe tack :), idag har jag minsann köpt ännu mer till han. Är så himla kul att handla killkläder :)


    Och det är väldigt kul med alla olika gratis-grejer man får när man är gravid. Finns ju så mycket! :)

    SvaraRadera