måndag 18 juli 2011

Pengar:P

Ja idag kom pengarna in strax efter tolv (en dag för tidigt denna gången oxå men jag klagar då inte på det hehe). Så vi åkte först te ICA i Tvååker o hämtade ut Herkules nya bädd (så förmodligen ska jag tåla han lite bättre nu) o sen te hm o köpte lite kläder te Lillen som ni såg bilder på förut o jag köpte mig tre smala bälten jag kan ha under brösten så jag slipper se så "fet" ut haha! Sen gick vi te Gpunkten o sa Hej te Anna o köpte två piercingar te Morgans kusin som vi senare postade iväg. Sen drog vi te djuraffärn o köpte ny mat te Herkules så hoppas han giller den! Åh sen handla lite mat på Coop:)
Sen hem o grejja upp allt o käka o duscha o sen iväg igen! Te GEKÅS! Kollade där lite på priser på bäbisgrejjer ifall det var billigaren det jag hittat på nätet, Åh självklart var det billigare på Gekås hehe! Sä dit får det bli nästa penningsdag haha! Men vi köpte duschmatta, kavel (så jag kan baka bullar, Ja jag har tänkt mig baka bullar!), gramvåg (så vi vet va mycket djuren ska ha i mat om dagen), hörlurar te mig som jag kan ha te min dator (chockrosa!! haha!), osså lite rengöringsgrejjer.

*Morgan fick ringa o kolla om han verkligen försäkra Boris vid kastrering, åh tydligen så hade han inte gjort det så det kan bli dyrt hos vetrinärn:( Men nu e han försäkrad o det började gälla inom 20 dygn. Åh vi har tid där imorn möra, åh jag e såååååå nervös! Jag har bollat tankar o googlat i en vecka nu om vad faan det kan va med Boris nos o Morgan har ju tatt så lätt på detta men jag har visat bilderna på nära håll o sen förklarat att det aldrig var nåt sår, bett eller rivmärke på nosen eller runt nosen o att allt börja med att det rann ur vänster näsborre. Åh det e lixom 8dar sen. Ser ju ut som han har stora feta äckliga munsår på nosen! Små små blåser ibland o det varar o geggar gele o nu idag har det gått ner te ena sidan av läppen o han har tappat hud o päls... E riktigt jävla nervös för vad dom kommer säger imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar