torsdag 28 juli 2011

En vecka te:)

Ja nu e det en vecka sen jag uppdatera igen..

Ja i fredags var jag hos neurologen o tycker verkligen alla behandlar en som skit så var väldigt besviken när jag kom därifrån..
I lördags storstäda vi o jag tog o putsa alla fönstrena o lelle Boris tappade läppen. Söndags hade jag huvudvärk HELA dagen!
Måndags fick Morgan pengar så då handlade vi. Jag bakade äpple o kanel muffins osså chokladrutor. Morgan sålde oxå sitt gamla xbox. Boris blir bara piggare o piggare för var dag som går:) Tisdags bakade jag bullar, en sats kanel o en sats vanilj, som vi sen käka upp med grannarna Sofie, Andreas o lille William (lite för liten för bullar än). Onsdags jag två satser kanelbullar och Morgan gjorde lasagne senare:) Har haft onte i huvudet undereftermiddag, kvällen o natten o oxå väldigt ont i fötterna (men fotbad hjälper ju lite iaf).Inatt har jag haft en riktigt jobbig natt med redigt ont i hövve:( Ja o idag, jusst nu håller jag på o bakar bullar igen haha! vanilj denna gången:) Boris har sista medicindagen imorn oså:)

Så sammanfattning av veckan som vart e väl baka, baka, baka, huvudvärk o Boris!

1 kommentar:

  1. Bullar, muffins med äpple o chokladrutor, det är ju alla mina favoriter ju !!!! är du helt lik mig eller he he he Det är bra det hi hi.
    ta det nu lite lugnt oxå o lägg fötterna i högläge så inte allt stannar i fossingarna he he inte bra.
    Du kommer att bli en superbra mamma, det har jag vetat hela tiden :)
    Morgan sätter väl dig på en pedistal efter allt bakande som är så gott ;)

    Massor av kramar från mamsen (bilder på magen tack ) ;)

    SvaraRadera