torsdag 21 juli 2011

*

Kolla här vilken underbar kvällsmat jag fixade mig igår:D
Kantareller! MUMS!
Osså bakade jag kanelbullar igår o vaniljbullar imorse:)
Sen har vi vart på promenix med Herkules, tisdags i falkenberg i Vallarna o igår på Getterön:)

Te Barnmorskan idag o allt var bra lite lågt järn o hög puls o Lillens hjärtljud låg på 155 som vanligt hehe!
Min nya barnmorska e bäst! Hon e så himla bra på att förklara o verkligen lyssnar på mig o Morgan:)

Boris som sagt vill inte ta sin medicin men han får bara stå ut helt enkelt. Ser ut som det läker lite bättre nu iaf när vi håller han inomhus. Veterinärn ringde igår o sa att det e bakterier, inflammatoriska celler, nån bakterieinfektion. Att dom fortfarande väntar svar på odlingen men att det kunde vara herpes:(
Se så sur han ser ut efter att fått sin medicin igår:P

1 kommentar:

  1. Jädrar vilken gõttegris du är he he, har du plockat kantarellerna själv ?? i skogen bland fästingar o spindlar ?? *hmpf*

    Bullarna så skitgoa ut, du är ju en hejare på att baka,hur många bullar blev det klart efter att ni frossat ?? här har vi kört med köpebullar hela sommaren, o blä inte alls lika gott, torra o för lite fett i dom hehe.

    Hoppas du får upp järnet, vad låg det på? och har du begärt kopior på provsvar ?

    Ja Boris ser riktigt sur ut, undrar vad han tänker, men han måste ju ha ont den stackaren ?

    <3

    SvaraRadera