lördag 11 juni 2011

Ja igår kväll kom två av Morgans galna vänner hit (Johan o Toffe) o det första di ville göra va att åka iväg o dyka, så vi åkte te Getterön o dom dök i drygt en timme o sen hem.
Vakna i natt o hade sketa ont i halsen o Morgan hade sketa ont i nacken! Blåste nog lite väl häftigt på oss där ett tag hehe!
Så idag har vi vart o handlat på Hajen o sen åkte pojkarna iväg för o dyka idag igen o nu e dom tebax o nu ska dom grilla o dricka öl :)
Jag själv handla chips o dip som jag ska tjocka te mig med ikväll i sängen med några bra filmer man hittat:D

*Åh Johan o Toffe e väldigt glada över det fina vädret vi har här nere som varken Säffle eller Åmål fått känna på nu några dagar hehe!
(extra retpik te mamma o Nicke där hihihi)


*Åh jag hade ju handlat två småpresenter te Calle för sin student (som han inte ens gick på!) men han fick användning för grejjerna iaf hehe!
Osså fick han ett snapsspel som jag hoppas han använder hehe! 
*Åh te Bella köpte jag ett fint littet smycke hon skulle ha på sin avslutning (hon gick iaf hehe).
Visst e min lilla Bella Vacker<3

2 kommentarer:

  1. Ja tacka för den med vädret he he, idag har vi faktiskt sol !!! men inget direkt solväder för det blåser så det är inge skönt att sitta ute för att sola, Bella o kompisar har varit ute o badat, ganska långt bort med cykel till ett jättefint ställe som vi ska besöka mycket i sommar :)
    Ja Calle blev jätteglad för dina presenter, han trodde inte han skulle få något nu när han gick ur skolan, så han blev jätteöverraskad ha ha, han fick av många, t.o.m en kaffe bryggare, så jag ska köpa med kaffe o filter och åka bort till honom någon i dag i "hans" lägenhet ;)
    Bella blev oxa mycket glad för ditt halsband, hon har det på sig hela tiden :) :) Hoppas killarnas dykning har varit rolig o trevlig och att du fick en mysig stund med film, chips o dip ;)
    Kramar mamsen

    SvaraRadera
  2. Våran allas vackra Bella, hon är så söt, fin, vacker, snäll o go <3

    SvaraRadera