söndag 19 juni 2011

Imorn e en bra dag!

Ja imorn, Faasen va jag längtar te imorn!
För imorn ska jag packa heeela dagen så jag inte glömmer nåt, ska ju faktiskt vara borta i två veckor! Åh sen ska vi på ul i gbg, så det blir fler bilder pluss att vi får veta om det e en pöjk eller en flicka som sparkar sönder min livmoder hehe! Åh sen efter det ska jag ta bussen te trollhättan där min kära mor hämtar upp mig. Ska nämligen placera arslet hos mor för de kommande två veckorna, sen ska jag kidnappa lilla Bella hit ner i minst två veckor!
Läääängtar te imorn! TokMycket!


*Åh idag kom Morgans morbror med familj o hälsa på, gladast var nog Herkules för han fick massa bulle av Morgans morbror hehe!

*Osså har vi lagat jääättegod mat förut (fick vila efteråt haha!). Pommes med skinksnitsel (med nån honeymarinad) osså örtsås osså hacka vi ihop en sallad o i med fransk dressing.. Fy tuusan vad det va för gött!! Sen efter vilan blev jag sjuuukt sugen på GeishaGodis så blev iväg för att köpa det (blev självklart massa annat gott oxå). Asså mer gooodis o ingredienser te o baka chokladtårta (sån färdig att bara mixa ihop haha!) o den blev sååå god! Så nu e jag tokmätt igen XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar