onsdag 22 juni 2011

Igår

Ja först blev det Tårta för Nicke fyllde år (Grattis igen!) sen va jag o Bella på saxess o klippte oss, faan va nöjda vi blev! Riktigt snyggt blev de!:D   Sen gick vi o handla lite mat o lite gott o mamma fick hämta oss hehe! Sen käka vi mat sen gick hem te Sara o satt o tjöta på hennes mycket fina balkong o sen gick vi in o såg på film. Sen va jag sjukt trött (som vanligt) så pallra mig hem te mamma o la mig framför datorn en sväng innan natten hehe!

Idag så ska jag ute pappa o Katta ve fem e det tänkt o träffa dom en sväng för tror dom åker te stugan över helgen. Sen ikväll e det tänkt att jag o Bella ska se på film men tror hon bokade upp sig med nån kompis istället hehe! så får ta det en annan dag helt enkelt. Så blir väl te o nörda lite serier kanske;)

1 kommentar:

  1. Ja och ni blev jätte vackra som ni alltid är :)

    SvaraRadera