onsdag 8 juni 2011

Glad onsdag:)

Jag vakna ve tio o då sov Morgan fortfarande (e man sjuk ska man få sova ut) så jag lät att han sova. ttio i tolv kom han ut med ångest för att han sovit så länge o undra varför jag inte väckt honom haha!
Morgan fick sina skattepengar idag så nu e han lycklig, sprang te datorn o beställde barnvagnen jag ville ha o ett xbox 360 slim som han ville ha:)

Bäbisen blir bara livligare för varje dag som går, blir fasen lite fundersam om h*n vart stilla allt för länge:P

Morgan ringde vetrinären imorse angående Boris beteende (som jag nojjar över). För vår käre lille Boris vill ju oxå gå med när Herkules ska rastas o då springer han med öppen mun o tungan ut o flåsar (åh det e inget vanligt beteende för en katt). Så antingen e det hjärtat (som vi ska kolla då samtidigt med ettårs vaccinationen) eller så e det en signatur han skaffat sig sa hon hehe! Googlar man på det så hittar jag massa men inget som passar in på Boris. antingen fel på hjärtat eller så har det med lungorna o astma o göra eller att han e fet o det e jobbigt o aktiveras eller att han e överstressad. Inget av detta passar in på honom. Det e bara hjärtat eller signaturen som det kan vara tycker jag.

1 kommentar:

  1. Gud va kul & köpa barnvagn. :) Hoppas allt blir bra me Boris. :)

    SvaraRadera