onsdag 1 juni 2011

E vi systrar eller? :P

Ja nu har ju min lillasyster en pojkvän som heter Eric o han är året yngren henne o nästan ett hövve kortare än henne o har brunt hår. Åh nu e det så att när jag gick i sexan hade jag en pojkvän som hette Erik o va året yngren mig o nästan ett hövve kortare än mig o hade brunt hår hehe! Så sa te Bella att jag o Erik var ihop i fyra månader o nu får vi se om hon slår det eller om det kanske oxå blir lika hehe! Nu har det ju bara gått två veckor för dom än så länge men lite sjukt e det allt:P


2 kommentarer:

  1. haha japp det e vi ;) det e ju läskigt :O
    men iaf mamma hälsar och ja han har blåa ögon :D /Din Bella :D<3

    SvaraRadera
  2. hehe lite skumt detta för prata om dig o erik häromdagen då jag hitta gamla kort :) tony jobbar ihop med erik också så han hade berättat om mitt kort o de kom han allt ihåg :P

    SvaraRadera