torsdag 26 maj 2011

Torsdag

Ja idag trigga jag själv igång min epilepsi, inte menat men haft såna panikattacker sen igår o idag släppte vi lös epilepsin på det.. UNDERBART!!
Natten o dagen imorn kommer bli lika underbar som idag o igår, men härligt att man fick tisdagen fri från allt (längesen nu). Men igår fick jag iaf ett brev från neurologmottagningen på Varbergs sjukhus om att inom 90dagar får jag min remiss. Åh det känns suuuuperbra! Hela vården i Varberg är underbar, NÄL e ju bottenskrap i jämförelse hehe!
Men som mamma sa: Se jag sa ju att dom skulle ta dig på allvar när du blev gravid!:)

Min vänstra tå äääälskar mina foppisar som jag köpte i måndags (på tiden att man hitta nåt som underlättar för knölen så den kanske inte växer mer nu, kan ju inte göra så mö åt smärtan nu under graviditeten).

2 kommentarer:

  1. Ja jag märker detta! Vafan, jävvla hövveee!:@ Blir ja grinig sörrö.:P haha.

    Hoppas du har en bra dag my preggie friend!:D

    SvaraRadera
  2. En cyberkram till din knöl he he

    SvaraRadera